UNESCO klasės veiklos

UNESCO klasės veiklos

Įsisiūbavus ugdymo procesui, gimnazijos 1B klasės mokiniai pradėjo UNESCO klasės veiklas. Pirmieji integruoti dailės-psichologijos užsiėmimai, buvo skirti bendruomeniškumo stiprinimui ir mokinių vienas kito pažinimui. Naudojant aktyvinančius metodus, mokiniai skirstėsi į grupes ar poras, gilino žinias apie klasės draugus, didino asmeninį empatiškumą ir stiprino turimas emocines, bei socialines kompetencijas.

Įsispraudę į kitos kultūros ar rasės rūbą ir prisimatavę buvimą „kitokiais“, mokiniai pamažu ėmė suvokti, kokie nepatikimi yra stereotipais grįsti vertinimai ir kaip greitai netolerancijos keliu gali nuvesti faktais nepagrįsti įsitikinimai.

Į margaspalves mozaikas sugulė odos spalvos, gyvenimo sąlygų, tradicijų ir religiniai skirtumai, pripildydami UNESCO klasės mokinių žinių ir įgūdžių krepšelį kitokia patirtimi ir sustiprindami jų galias vizualiai atskleisti mitais pagrįstą diskriminaciją.

Suvokimas apie toleranciją rasiniams pasaulio gyventojų skirtumams ir jos skatinimas atskleidžiamas plakatų kompozicijose ir šūkiuose. Mokinių prisilietimas prie globaliųjų pasaulio „skaudulių“ užsibaigė poriniais plakatų pristatymais lietuvių ir anglų kalba, sustingo  gimnazijos erdvėse kilnojama mokinių darbų ekspozicija.