Laisvos darbo vietos

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui (CV teikti nuo 2024-03-12 iki 2024-03-26)

DARBO SKELBIMAS VILNIAUS ŽEMYNOS GIMNAZIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGOMS UŽIMTI

Pareigybės pavadinimas – Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Siūlomas darbo krūvis – 1,0 etatas
Darbo sutartis – neterminuota (bandomasis laikotarpis 3 mėn.)

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

  1. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra vadovų ir pavaduotojų grupės pareigybė.
  2. Pareigybės lygis – A.
  3. Pareigybės paskirtis: užtikrinti gimnazijos ugdymo politikos realizavimą per pagalbą mokiniui, mokinių savivaldos organizavimą ir plėtrą, ugdymo tęstinumo ir kokybės užtikrinimą visose ugdymo pakopose, ugdymo padalinių sąveikos ir vystymo organizavimą bei priežiūrą.
  4. Pareigybės pavaldumas – tiesiogiai pavaldus gimnazijos direktoriui.

 

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. aukštasis universitetinis išsilavinimas;

5.2. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio ar profesinės veiklos švietimo srityje vadybinį darbo stažą;

5.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;

5.4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:

5.5. gimnazijos veiklos sritis;

5.6. šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje;

5.7. gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus švietimo įstaigos bendruomenės narių santykius;

5.8. mokėti rengti gimnazijos vidaus dokumentus, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir gimnazijos bendruomenės veiklą, derinti veiklas su kitais struktūros padaliniais, gimnazijos direktoriumi, kitomis institucijomis;

5.9. mokėti dirbti kompiuteriu, tvarkyti dokumentų apskaitą, priimti ir siųsti informaciją;

5.10. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu, privalumas mokėti bent vieną ES šalių kalbą.

 

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atlieka šias funkcijas:

6.1. rengia ir derina gimnazijos strateginį planą, metines veiklos programas, veiklos tobulinimo veiksmų planus;

6.2. organizuoja ir kontroliuoja strateginius gimnazijos tikslus atliepiančio gimnazijos ugdymo turinio kūrimą, derina pateiktas ugdymo plano dalis ir rengia bendrą ugdymo plano projektą, kontroliuoja ugdymo programų vykdymą;

6.3. tikrina ir derina mokinių krūvio reguliavimo ir optimizavimo priemonių planus;

6.4. tikrina ir derina mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo ugdymo procese būdų tvarką, kontroliuoja bendros mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo informacijos fiksavimo (raštu bei elektroniniu būdu) organizavimą;

6.5. tikrina ir derina mokinių testavimo planus, kontroliuoja tyrimų organizavimą, jų analizę, rezultatų vertinimą;

6.6. koordinuoja bendrojo lavinimo mokomųjų dalykų ilgalaikių planų įgyvendinimą, tiria pasirenkamųjų dalykų ir dalykų modulių poreikį, specialiojo ugdymo, neformaliojo švietimo bei kitas programas;

6.7. organizuoja mokinių tarpinių patikrinimų, BE, įskaitų pasirinkimo apskaitą, tarpinių patikrinimų, BE vykdymą;

6.8. derina klasių vadovų planus ir teikia juos direktoriui tvirtinti;

6.9. kuruoja I – IV klasių auklėtojų veiklą, neformaliojo ugdymo darbuotojų, pagalbos specialistų: psichologo, specialiojo pedagogo, socialinio pedagogo, karjeros specialisto darbą, vykdo prevencinę veiklą;

6.10. kontroliuoja renginių gimnazijoje ir už jos ribų organizavimą, tikrina ir derina mokinių užimtumą po pamokų;

6.11. kontroliuoja ir koordinuoja ugdymo bei pagalbos specialistų veiklą bei bendradarbiavimą;

6.12. rengia sprendimus, derina pagalbos mokiniui veiklos prioritetus, planus ir programas;

6.13. rengia su ugdymu susijusių gimnazijos vidaus tvarkų, instrukcijų ir reglamentų rengimą ir įgyvendinimą;

6.14. vykdo planų, programų užtikrinančių sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms bei žalingiems įpročiams aplinkos priežiūrą su gimnazijos struktūromis bei išorės institucijomis bei koordinuoja Vaiko gerovės komisijos veiklą;

6.15. rengia ir derina su ugdymu susijusią viešinimui skirtą informaciją apie gimnaziją;

6.16. inicijuoja gimnazijos strateginius tikslus atitinkančių projektų rengimą;

6.17. tikrina ir derina ataskaitas ugdymo klausimais ŠMM, steigėjui ir kitoms išorės institucijoms;

6.18. koordinuoja mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pedagoginio Švietimo, informavimo ir individualaus konsultavimo organizavimą;

6.19. kontroliuoja ir koordinuoja su ugdymu susijusių komisijų darbą bei dokumentacijos tvarkymą;

6.20. koordinuoja pagalbos specialistų kvalifikacijos kėlimą, vertinimą, kontroliuoja jų atestacijos perspektyvių planų vykdymą;

6.21. organizuoja ir kontroliuoja ryšių užmezgimą, palaikymą ir bendradarbiavimą su gimnazijos veikla susijusiais juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis mokyklomis, dalyvavimą šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su ugdymu;

6.22. koordinuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) bei mokinių supažindinimą su išorės institucijų patikrinimų ataskaitomis, tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą apie mokinių pasiekimus;

6.23. organizuoja, derina ir kontroliuoja gimnazijos profesinio informavimo ir karjeros ugdymo planavimą bei vykdymą;

6.24. organizuoja ir kontroliuoja socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimo bei švietimo organizavimą gimnazijoje ir už jos ribų teikimą;

6.25. organizuoja specialaus ugdymo paslaugų poreikio nustatymo veiklą, specialaus ugdymo paslaugų teikimą;

6.26. organizuoja ir vykdo pagalbos skyriaus veiklos stebėseną gimnazijoje.

.

Informacija
 
Prašymas dalyvauti konkurse, motyvacinis laiškas, CV, išsilavinimo dokumentai, pedagogo kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai siunčiami: rastine@zemynosgimnazija.vilnius.lm.lt
 
Kontaktinė informacija:
El.p. lina.sadovska@vilnius.eu, tel.: (8 5) 240 0561