ERASMUS +

1 etapas

Vilniaus Žemynos gimnazijoje startuoja naujas Erasmus projektas „MANO DIDŽIAUSIA SVAJONĖ – GERESNIS PASAULIS“ („My biggest dream – better world“). Projekte dalyvauja šios šalys ir mokyklos:

  • Trikalos muzikos mokykla, Graikija
  • Pagrindinė mokykla “Nikola Parapunov”, Razlogas, Bulgarija
  • Polo Licėjus Statale”R. Mattioli”, Vastas, Italija
  • Vilniaus Žemynos Gimnazija, Vilnius, Lietuva
  • EPRALIMA profesinė mokykla Alto Lima, C.I.P.R.L. Arcos de Valdevez , Portugalija
  • Turnu Megurelė vidurinė mokykla ”Marin Preda” , Rumunija
  • Aklųjų ir silpnaregių mokykla “Dimitar Vlahov”, Skopje, Šiaurės Makedonija
  • Hüseyin Bürge Anadolu Licėjus, Stambulas, Turkija

Pirmame etape projektui turėjome sukurti logotipą, kuriame turi atsispindėti visos projekto šalys bei projekto pavadinimas. Vienas logotipas sukurtas mūsų mokyklos dalyvaus sekančiame etape ir rungsis su kitų šalių logotipais, tikimės, kad mūsų darbas taps pagrindiniu projekto logotipu.

Projekto „Mano didžiausia svajonė – geresnis pasaulis“ dalyvių susitikimas Italijoje

Šių metų kovo 14–18 dienomis Italijos Vasto mieste vyko pirmasis „Erasmus+” projekto „Mano didžiausia svajonė – geresnis pasaulis“ partnerių susitikimas. Projekto tikslas – kokybiškas išsilavinimas visiems partnerių mokyklų mokiniams, nediskriminacinėje ugdymo aplinkoje, kuri suteikia galimybes visiems mokiniams, nepriklausomai nuo jų aplinkos, ugdyti savo socialinius, pilietinius, tarpkultūrinius įgūdžius ir skatinti atvirą požiūrį į europinį ir tarptautinį bendradarbiavimą, gerinant socialinę mokymosi aplinką, emocinę būklę ir motyvaciją, pasitelkiant skirtingas menines veiklas.

Italijos rytinėje dalyje esantis Vasto miestas, kuriame susitiko 8 šalių projekto partneriai – Italijos, susitikimo šeimininkai, Bulgarijos, Graikijos, Italijos, Lietuvos, Rumunijos, Portugalijos, Šiaurės Makedonijos ir Turkijos mokiniai ir mokytojai. Lietuvai atstovavo Irma Vitukynaitė, projekto koordinatorė ir anglų kalbos mokytoja, Rūta Liutkutė, teatro mokytoja, trys mokiniai Rokas Tomkus, Aidas Stončius ir Ernestas Zibarovas.

Projekto dalyvių užduotis šio susitikimo metu – stiprinti tarpkultūrinį dialogą pasitelkus muziką, melodiją, grojimą ir dainavimą, universalų bendravimo įrankį, kuris padeda įveikti  visus kalbos ir kultūrinius barjerus. Visos viešnagės dienos buvo pripildytos įvairios veiklos pagal tobulai parinktas programas. Mokiniai grojo, šoko dainavo, atliko dainas nacionaline kalba miesto senamiesčio širdyje nuo kalvos žvelgiant į jūros mėlį.

Skaitykite daugiau: https://www.svietimonaujienos.lt/projekto-mano-didziausia-svajone-geresnis-pasaulis-dalyviu-susitikimas-italijoje/

Projekto „Mano didžiausia svajonė – geresnis pasaulis“ Mokinių mokymo ir mokymosi veiklos Rumunijoje, Turnu Magurele mokykloje.

Erasmus plus programos projektas “Mano didžiausia svajonė – geresnis pasaulis“

Projekto nr. 2020-1-EL01-KA227-SCH-094775

 

Mokinių mokymo ir mokymosi veiklos Rumunijoje, Turnu Magurele mokykloje

 

 

 

2023 m sausio 24-27 dienomis vyko ES Erasmus plus programos projekto “Mano didžiausia svajonė- geresnis pasaulis”( My biggest dream- better world”) ketvirtasis mobilumas  mokymo ir mokymosi veikloms vykdyti partnerinėje Rumunijos Turnu Magurele mokykloje “Liceul theoretic “Marin Preda”.

Vilniaus Žemynos gimnazijai atstovavo projekto koordinatorė anglų k. mokytoja Irma Vitukynaitė ir II E klasės  mokinės Inga Bernotaitė, Gustė Stoškutė, Patricija Radzevičiūtė.

Mokymosi veiklų atidarymas prasidėjo  Rumunijos nacionalinės sausio 24-osios šventės reikšmės,  svarbos, istorinio konteksto ir visų projekto dalyvių mokyklų pristatymu.

 

Mokinės pristatė įvairias veiklas vykdomas Vilniaus Žemynos gimnazijoje, padainavo liaudies dainą, nustebindamos visus dalyvius savo išskirtiniais balsais.

Priimančioje mokykloje vyko labai intensyvios mokymosi veiklos – integruotos anglų kalbos, IT, muzikos ir vaidybos pamokos, kurių metu visų šalių mokiniai turėjo galimybę stebėti, analizuoti ir palyginti savo ir partnerių šalyse taikomus metodus, skirtus ugdyti mokinių kūrybiškumą, jautrumą, saviraiškos laisvę.

Mokiniai dirbo tarptautinėse grupėse – kiekvienoje grupėje atstovas iš skirtingos šalies, turėjo galimybę keistis idėjomis, įvardyti sunkumus ir iššūkius, ieškoti sprendimo būdų.

Visų veiklų metu mokiniai  buvo  suskirstyti į tarptautines grupes ir, koordinuojant priimantiems mokiniams, kūrė skirtingus tradicinius objektus, mokėsi skirtingų kūrybinių šalies technikų ir simbolių, naudojamų šalies tradiciniuose menuose– keramikoje, siuvinėjant, tautinių kostiumų ir lėlių kūryboje.

Vykdydami visas veiklas mokiniai ir mokytojai lavino bendravimo, tarpasmeninius ir socialinius įgūdžius. Mokinia sustiprino pasitikėjimą savimi, lankstumą ir atvirumą kitoms kultūroms. Minėtos mokymosi veiklos padeda ugdyti stipresnį tapatybės jausmą Europos kontekste.

Tradiciškai visi dalyviai atliko projekto himną, išreikšdami savo didžiausią svajonę- kurti geresnį pasaulį ir daryti tai, ką mokame geriausiai: džiaugtis vieni kitais, rūpintis pasauliu ir tausoti vienybę.