Plakatų kūrimas ir analizė medijų meno pamokose

Plakatų kūrimas ir analizė medijų meno pamokose

Medijų meno pamokose su mokiniais pasikartojome plakato rūšis ir jiems keliamus reikalavimus. Gimnazistai analizavo įvairių plakatų pavyzdžius,  diskutavo,  kokią įtaką gali padaryti plakatas ir vieningai priėjo prie išvados, kad tai menas, turintis komunikacijos įrankio funkciją, galintis suteikti „balsą“ ir išreikšti nuomonę įvairiomis socialinėmis temomis. Mokiniai, atlikdami praktinį darbą,  kėlė įvairias socialines problemas, kurios yra artimos ir svarbios jauniems žmonėms, vizualizavo pasitelkę dirbtinį intelektą. Tai leidžia mokiniams eksperimentuoti su skirtingais dizaino elementais, spalvomis, tekstais ir vaizdais. Mokiniai galėjo pritaikyti savo žinias, išsakyti savo nuomonę apie tai, kas jiems svarbu. Mokiniai įsitikino, kad, mokymasis naudoti dirbtinį intelektą plakatų kūrimui, turi didelį pranašumą, nes leidžia jiems būti originaliems ir greitai sukurti unikalius ir įspūdingus meninius darbus. Plakatų kūrimas taip pat skatina mokinių  kritinį mąstymą ir gebėjimą gilintis į socialines problemas, skatina kalbėtis apie socialines problemas bei jas spręsti.