Menų ir psichologijos dalykų integracija UNESCO pamokose

Menų ir psichologijos dalykų integracija UNESCO pamokose

Šiais mokslo metais, paskutiniosios UNESCO pamokos, 2B klasės mokiniams pasiūlė vėl prisiliesti prie menų ir psichologijos mokomųjų dalykų integracijos. Kartu su moderniojo meno sampratos pagilinimu, intuityviojo meno išbandymu, buvo dar kartą įsitikinta, jog grupėje, mes kitokie, negu po vieną. Ne taip paprasta buvo gimnazistams pasitelkiant kasdienius resursus išgauti reikalingą meninę koncepciją, ypač kai objektas turėjo būti bendru kūrybiniu darbu. 

Tam, kad mokiniai galėtų aiškiau suvokti šiuolaikinio meno išraišką, MO muziejuje, lankant „Vilniaus pokerio“ ekspoziciją, birželio 14 dieną, santykį tarp savęs ir kitų grupėje 2B klasės mokiniams padėjo atrasti edukacijos vadovė Evelina Jokštė. Mokiniai tyrinėjo ir dalinosi įžvalgomis, reflektavo, bandydami geriau pažinti savo vertybes, jausmus ar būsenas. 

Apibendrindami įgytą patirtį 2B klasės mokiniai linkėjo vieni kitiems drąsos atsiskleisti, kūrybiškumo ir draugiškumo. Ir mes prisidedame prie jų linkėjimų, kviesdami jaukiai pasitikti artėjančias vasaros atostogas.

Mokytojos S. Kaminskienė ir Šarūnė Saikauskienė