Mokinių kūrybiškumas tausojant gamtą

Mokinių kūrybiškumas tausojant gamtą

Taškas – tai pati glausčiausia forma.

Linija – taško slinkties pėdsakas, jo kūryba.

Vasilij Kandinskij

Linija ir jos kompozicija būdingiausia grafikos kūriniams, kompozicija yra integralus dalykas, jos mokymas siejamas su dailės istorijos, tapybos, piešimo, spalvotyros, erdvinės raiškos, etnokultūros mokymu. Taip pat kompozicijos mokymas siejamas su bendrojo ugdymo dalykų – istorijos, literatūros, geografijos, gamtos pažinimo ir informacinėmis technologijomis. Dalykų integracija didina mokymosi motyvaciją, suteikia papildomų žinių ir lavina vaizduotę, praplečia pažinimo ribas ir skatina kūrybiškumą.

Vilniaus Žemynos gimnazijos I klasių mokiniai linijų pagalba vaizdavo objekto formą, kūrė įvairiausius linijinius ornamentus, dekoravo pasirinktą objektą. Laikydamiesi tvaraus vartojimo principų, kūrybiškai naudojo perskaitytus, nereikalingus žurnalus ir jų iškarpas. Rezultatas – vystomas kūrybiškumas tausojant gamtą.

Technologijų mokytoja Virginija Dapkevičienė