2023 m. ,,LAIKAS“
Anotacija
Pagal Blender programoje sukurtus brėžinius spausdinami Vilniaus architektūriniai pastatai spausdinami 3D ir iš faneros lakšto lazerio pagalba išpjauta ir suklijuota dėžė. Naudojamas skaitmenizavimas.
Tikslai, uždaviniai
Tikslas. Sukurti stalo žaidimą.
Uždaviniai:
- Virtualaus modeliavimo įgūdžių lavinimas, medžiagų projekto įgyvendinimui parinkimas.
- Lavinimas 3D gaminio modeliavimo ir spausdinimo procesas.
- Išnaudoti mokyklos FabLab įrangą pasigaminant gaminį.
Darbo eiga
Skaitmeninio gaminio modeliavimas maketuotas Blender programoje, sukurtas gaminio maketas, išmatavimai. Žaidimo lentos maketas atliktas iš faneros, panaudotas lazerio graviravimas. Architektūrinių statinių maketai spausdinami naudojant PLA plastiką. Elektronikos panaudojimas ,,arduinas“, 2 ekranai: vienas rodo kauliuko skaičius, kitas užduotį, kurią reikia atlikti.
Rezultatai
Susipažinome su 3D modeliavimu ir gamybos procesu. Išlieti 3D spaudos gaminiai kaip žaidimo figūrėlės. Naudodami lazerio įrangą pasigaminta žaidimo dėžė. Elektronikos pagalba žaidimas tapo patogesnis ir įgavo skaitmenizavimo principą.