Mokyklos naujienos

Kviečiame įsijungti į garsinio skaitymo akciją „Visa mokykla skaito

Sausio 25 d. maloniai kviečiame visus mokytojus per antrą pamoką įsijungti į garsinio skaitymo akciją „Visa mokykla skaito“. Renginys skirtas jubiliejiniam Vilniaus gimtadienio paminėjimui. Ta proga kviečiame užsukti į biblioteką ir pažiūrėti B. Šelmienės parengtą parodą „Knygos apie Vilnių“ ir išsirinkti norimą kūrinį, kurį su mokiniais galės aptarti. Kaip vyks skaitymas:

UNESCO klasė lankėsi Nacionaliniame lankytojų centre

2023-01-24 UNESCO klasė, tęsdama savo pasirinktą mokymosį kryptį, lankėsi Nacionaliniame lankytojų centre ? Saugimų teritorijų Nacionalinio lankytojų centro tikslas – suteikti žinių apie saugomas teritorijas.  Ne visi žino,kad Lietuvoje yra 5 nacionaliniai, 30 regioninių parkų, 3 valstybiniai gamtiniai ir 2 kultūriniai rezervatai,daugiau kaip 500 valstybės saugomų gamtos paveldo objektų … ❗️O tu ar žinai, kiek ? telpa

Sveikiname geriausiai pasirodžiusius lietuvių kalbos ir literatūros olimpiadoje

„Prišaukti džiugesį lyg paukštį ulbantį, Kad ligi galo vieškeliu lydėtų, Iš duonos kvapo ir miškų giesmės Kalba gimtoji lūposna įdėta“, – šiais Janinos Degutytės žodžiais ankstyvą sausio 18 dienos rytą gimnazijos lituanistai sveikino į lietuvių kalbos ir literatūros olimpiadą susirinkusius mokinius. Mokiniai suko galvas, spręsdami įvairias užduotis, kuriose reikėjo pademonstruoti

Unesco klasė didžiausiame Lietuvos Mineralų muziejuje

UNESCO klasė turėjo pamoką didžiausiame  Lietuvoje Mineralų muziejuje, kurios metų aiškinosi žemės gelmių formavimąsį prieš daugybę milijardų metų. Mokslų daktarė Neringa Gastevičienė, mokiniams parodė kaip formavosi žemė ir pirmoji gyvybė joje.Po pamokos mokiniai turėjo puikią galimybę pasižvalgyti po muziejų ir stebėti gausiai sukauptą kokekciją.

„Pražydom LAISVEI”

Prasmingiausia auka. Ir lygių jei – nėra. Atminties neištrins greitai bėgantys metai. Žemei duota tylėti, o žmogui – kalbėti. Tai šventa atmintis. Ir pasaulis tai mato. Nes tai mūsų stiprybė. Tiesa. Ir garbė. Tremtinė ir poetė Danutė Mažeikienė Nuotraukų autorė Kamilia Gaverska

Paroda „Sausio 13-oji – tautos vienybės simbolis

„Sausio 13-osios naktis liko šviesesnė už dieną, bent jau tiems, kurie tada budėjo ir veikė, kurie bėgo ne tolyn nuo mirties pavojaus, o artyn prie jo…“ (Vytautas Landsbergis) Norintieji daugiau sužinoti apie sausio 13-ąją maloniai kviečiame bibliotekoje aplankyti B. Šelmienės parengtą parodėlę.

3D šachmatai 700-ąjam Vilniaus gimtadieniui 

Jeigu šiandien imtumėtės kurti „Vilniaus šachmatus? Kaip jie atrodytų? Štai Vilniaus Žemynos gimnazijos moksleiviai įveiklino mokyklos „FabLab“ įrangą ir pasitelkę 3D spausdintuvą sostinės 700-ąjį gimtadienį pasitinka Vilniui dedikuotais šachmatais. Darbas atliktas dalyvaujant VGTU ,,Ateities inžinerijos” veikloje. Mokiniai laimėjo pirmą vietą ,,Gaminio modeliavimo” srityje.

71-oji matematikos olimpiada I-asis etapas

2022 m. gruodžio 2 d. mūsų gimnazijoje 201 ir 217 kabinetuose  vyko 71-osios matematikos olimpiados I-asis etapas, kuriame varžėsi 55 mokiniai iš 1-4 gimnazijos klasių. Per 100 min. kiekvienas  dalyvis galėjo maksimaliai surinkti  20t. Užduotys buvo įdomios ir reikalaujančios ne tik žinių, bet ir loginio mąstymo, greitos orientacijos.  Prizinių vietų

Klimato teisingumo hakatonas „ActJust: Hack for Climate Justice“

Gruodžio 16 – 17 dienomis vyko respublikinis Vystomojo bendradarbiavimo platformos ir Žaliosios politikos institutas organizuotas klimato teisingumo hakatonas „ActJust: Hack for Climate Justice“. Jame dalyvavo komandos iš keturių Lietuvos miestų: „Vilniaus Radvilų gimnazija“ (Vilnius), „Chloroplastai“ (Kaunas), „Mandarinas“ (Šiauliai), „Žemyna“ (Vilnius), „Žibutės“ (Klaipėda), „Pirmi ir taškas“ (Kaunas). Mūsų gimnazijai atstovavo Evelinos

Finansinio raštingumo paskaita mokiniams

Gruodžio 15 d. Žemynos gimnazijoje viešėjo Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto profesorė Dr. Alfreda, kuri supažindino mokinius su finansiniu raštingumu. Finansiškai raštingas žmogus – pajėgus priimti racionalius ir tinkamus finansinius sprendimus sau. Mokiniai aktyviai diskutavo tokiomis temomis kaip: • ar norėtų būti turtingi, • kaip uždirbti savo pirmąjį