Mokyklos naujienos

Netradicinė pamoka VilniusTECH universiteto chemijos laboratorijoje

Balandžio 11 dieną IV gimn. klasių mokiniai, pasirinkę chemijos A ir B kursus, dalyvavo netradicinėje pamokoje, kuri vyko VilniusTECH universiteto chemijos laboratorijoje. Mokiniai atliko du praktinius darbus „Metalo hidroksido kiekio nustatymas titrimetriniu būdu“ ir „Druskų hidrolizė“, jų metų mokiniai savo teorines žinias pritaikė praktikoje, pakartojo laboratorinių priemonių pavadinimus ir skaičiavimus

Sausio 13-tosios minėjimas rusų kalbos pamokose

Šiemet Žemynos gimnazijos I-II klasių moksleiviai kruopščiai ruošėsi sausio 13-osios minėjimui. Rusų kalbos pamokų metu aptarėme svarbias Lietuvai datas (sausio 13, vasario 16, kovo 11 ir liepos 6d.). Mokiniai minėdami šias svarbias Lietuvai datas įamžino akimirkas koliažuose. Tema: Ką aš papasakočiau užsieniečiui apie Lietuvos valstybę ir jos nepriklausomybę. Tikslas: išsiaiškinti

Kūrybinių darbų paroda „Prieš laiką lygūs visi – laikas visagalis…”

Yra tokia teorija, kad laikas neegzistuoja, jis tiesiog- buvo sugalvotas žmonių, tam kad būtų patogiau gyventi… Kada, ir kur užgimė pirmoji sekundė? Žemėje, kosmose ar Visagalio sutvėrėjo delnuose? Pirmąją dieną buvo sukurta žemė, o kada buvo sukurtas laikas? Kas atsirado pirmiau Sutvėrėjas ar laikas? Ar laikas gyvena laikrodžiuose? Ar laikrodžio

Moksleivių šventiniai atvirukai įvairiomis kalbomis

Gruodžio pabaigoje Žemynos gimnazijos moksleiviai dalyvavo projekte „Šilti sveikinimai su Šv. Kalėdomis ir Naujaisiais metais!“  Mokiniai sukūrė daugybę nuostabių ir spalvingų atvirukų su sveikinimais prancūzų, rusų, vokiečių kalbomis!  Moksleiviai ne tik parodė savo kūrybiškumą, bet ir lavino kalbinę ir kultūrinę kompetencijas, naudodamiesi įvairia kalėdine ir kultūrine šalių simbolika.

Ekonominiai skirtumai

Visiems puikiai žinoma, kad dauguma Vakarų pasaulio šalių ekonomiškai yra gerokai labiau pažengusios už daugelį Afrikos ar Azijos šalių. Kas lemia šiuos skirtumus? Gal geografiniai ar kultūriniai skirtumai? Gal kai kurios šalys tiesiog nežino kaip pasiekti aukštesnį pragyvenimo lygį? Ar yra kitų veiksnių, lemiančių pajamų lygio skirtumus? Kaip ekonomikos augimą

Tarptautinė žmogaus teisių diena

Programos „Mokyklos – Europos Parlamento ambasadorės“  (MEPA) dalyviai, gruodžio 10d. pilietiškumo pagrindų pamokose minime Tarptautinę žmogaus teisių dieną. Mokiniai prisiminė kokios yra žmogaus teisės ir žodžio laisvės pamatinės  demokratijos vertybės. Susipažino su disidento  Andrėjaus  Sacharovo vardu pavadinta premija už minties laisvę.  Šiais metais Sacharovo premiją už minties laisvę buvo skirta

Edukacinė išvyka į VilniusTech chemijos laboratoriją

Gruodžio 7 dieną chemijos modulio VilniusTech III ir IV gimnazijų klasių grupė dalyvavo edukacinėje išvykoje į VilniusTech chemijos laboratoriją, kur mokiniai savarankiškai atliko du laboratorinius darbus  „Laboratorinių darbų technika“ ir  „Tirpumo nustatymas“. Mokiniai mokėsi naudotis mechaninėmis pipetėmis, pakartojo medžiagų skiedimą ir mišinių atskyrimo būdus (filtravimą) bei titravimo metodą. Patyriminis ugdymas

Nacionalinis Vokiškų dainų festivalis 2021

[vc_row][vc_column][vc_column_text] „Oh, einmal reisen… Abenteuer auf den Gleisen. Warst du schon mal da? Komm mit!“ – šiais žodžiais kvietė šiemet gruodžio 3 dieną keliauti į stebuklingą šalį ir patirti kelionės nuotykius visus, susirinkusius vertinti ir stebėti Nacionaliniame Vokiškų dainų festivalyje 2021 pristatomus dainų klipus, mūsų gimnazijos atstovai Gustė Stoškutė (vokalas)

Išvyka į VU chemijos ir geomokslų neorganinės chemijos laboratoriją

Lapkričio 26 dieną 2E klasės 27 mokiniai su chemijos mokytoja Ana Lavrinovič vyko į VU chemijos ir geomokslų  neorganinės chemijos laboratoriją, kurioje atliko vieną iš „Jaunųjų chemikų laboratorijos“ eksperimentų,  nustatė vitamino C kiekį titravimo metodu („Askorbo rūgšties titravimas kalio jodatu“). Kiekvienas mokinys darbą atliko savarankiškai, patobulino praktinius, bei bendravimo įgūdžius.

UNESCO klasės veiklos

Įsisiūbavus ugdymo procesui, gimnazijos 1B klasės mokiniai pradėjo UNESCO klasės veiklas. Pirmieji integruoti dailės-psichologijos užsiėmimai, buvo skirti bendruomeniškumo stiprinimui ir mokinių vienas kito pažinimui. Naudojant aktyvinančius metodus, mokiniai skirstėsi į grupes ar poras, gilino žinias apie klasės draugus, didino asmeninį empatiškumą ir stiprino turimas emocines, bei socialines kompetencijas. Įsispraudę į