Ir patikėkite – pirmiausia juos sugrupavome pagal batų dydį! Taip taip, sužinojome, kieno pėdos smulkutės, o kieno – tikras „milžino projektas“. Bet tai tik pradžia!
Integruotoje klasėje ,,Anglų kalba ir vizualieji menai“ prasidėjo kūrybiniai iššūkiai. Laukė interviu užduotys, kurios priverčia pasukti galvą ir atverti vaizduotę:
Jei būtum gyvūnas – koks būtum?
Koks filmas ar muzika atspindi tavo charakterį?
Kokios spalvos ar simbolio reikia, kad apibūdintum save?
Ar esi ugnis, vanduo, žemė ar oras? Ir t. t.
Rezultatas: kūrybinės vizualios metaforos draugui, pristatymai anglų kalba, daug juoko ir netikėtų akimirkų.
Mes, mokytojos Sita ir Sigita, žavimės – tiek energijos, drąsos ir kūrybos vienoje klasėje!
Ir tai tik pirmas žingsnis…
Sekite mus, nes tęsinys tikrai bus!
In Žemyna there’s no time for napping – everyone is engaged!
And believe it or not – we grouped them first by shoe size! Yes, yes, we found out whose feet are tiny and whose are a true “giant’s project.” But that’s just the beginning!
In the integrated class “English Language and Visual Arts” the creative challenges began. The students faced interview tasks that made them think hard and open their imagination:
If you were an animal – what would you be?
What movie or music reflects your character?
What color or symbol would describe you?
Are you fire, water, earth, or air? And so on.
The result: creative visual metaphors for a classmate, presentations in English, lots of laughter and unexpected moments.
We, the teachers Sita and Sigita, are amazed – so much energy, courage, and creativity in one classroom!
And this is only the first step…
Follow us, because the story will definitely continue!