
VGTU Ateities inžinerija / 2024 m.
AI tematikos: Android programėlių kūrimas. Darni gyvenamoji aplinka. Filmo kūrimas mobiliuoju įrenginiu. Skaitmeninio gaminio modeliavimas.
AI tematikos: Android programėlių kūrimas. Darni gyvenamoji aplinka. Filmo kūrimas mobiliuoju įrenginiu. Skaitmeninio gaminio modeliavimas.
2023 m. ,,LAIKAS“ Anotacija Pagal Blender programoje sukurtus brėžinius spausdinami Vilniaus architektūriniai pastatai spausdinami 3D ir iš faneros lakšto lazerio pagalba išpjauta ir suklijuota dėžė. Naudojamas skaitmenizavimas. Tikslai, uždaviniai Tikslas. Sukurti stalo žaidimą. Uždaviniai: Darbo eiga Skaitmeninio gaminio modeliavimas maketuotas Blender programoje, sukurtas gaminio maketas, išmatavimai. Žaidimo lentos maketas atliktas
Dizaino technologijos ir inovacijos karantino laikotarpiu Karantino metu mokiniai, nagrinėdami ateities inžinerijos tematiką, kūrė inovatyvius dizaino sprendimus. Viena iš užduočių buvo sukurti šviestuvo gaubtą, naudojant įvairius namuose esančius daiktus. Tai skatino kūrybiškumą, tvarų požiūrį į dizainą ir praktinių įgūdžių ugdymą. Mokiniai eksperimentavo su plastikiniais buteliais, kartonu, audiniais ir net senomis
Vilniaus Žemynos gimnazija
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA