Nariai: Irena Masiulytė ir Nadežda Mockienė
Funkcijos: Pagalbos teikimas sprendžiant socialines ir psichologines problemas.
Tikslas: rūpintis mokinių socialine gerove, teikti socialinę pedagoginę ir psichologinę pagalbą gimnazijos bendruomenės nariams, mokinių tėvams (globėjams/rūpintojams) ir užtikrinti sėkmingą ugdymosi procesą, šalinant priežastis, kurios trukdo mokinių ugdymosi procesui gimnazijoje.
Uždaviniai:
- Spręsti gimnazistų problemas bei ieškoti efektyvių pagalbos formų, bendradarbiaujant su klasių vadovais, kitais
- Stiprintibendradarbiavimą su įvairiomis institucijomis, vykdančiomis nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevenciją.
- Teiktipagalbą sprendžiant konfliktines situacijas Gimnazijoje ir padėti mokiniams keisti gyvenimo būdą, elgesį.
Komisijos pirmininkė:
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Agnė Ratkevičienė
Sekretorė:
Socialinė pedagogė Nadežda Mockienė
Nariai:
Socialinė pedagogė Irena Masiulytė
Specialioji pedagogė Rūta Aranauskienė
Karjeros specialistė Laura Ignatavičienė
Psichologė Šarūnė Saikauskienė
Psichologės asistentė Vakarė Stambrauskaitė
Tikslas: Užtikrinti vaiko teises, saugumą, visapusišką vystymąsi ir gerovę, koordinuojant įvairių institucijų veiklą, teikiant pagalbą mokiniui ir jo šeimai bei priimant sprendimus dėl reikalingų paslaugų ar intervencijų.
Uždaviniai: Komisija rūpinasi mokiniui saugia ir palankia ugdymo aplinka, vaiko gerovės užtikrinimo klausimus, sprendžia analizuodama gimnazijos bendruomenės narių (vaiko, jo tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų, gimnazijos darbuotojų) veikimą arba neveikimą remiantis vaiko interesais, susitarimais ir ieškodama naujų galimybių, problemų sprendimo būdų, telkdama reikiamus išteklius.
Nariai:
Psichologė Šarūne Saikauskienė
Psichologo asistentė Vakarė Stambrauskiatė
Funkcijos: Psichologinės pagalbos teikimas gimnazijos bendruomenei.
Tikslas: Teikti psichologinę pagalbą mokiniams, jų tėvams (globėjams) bei mokytojams, padedant jiems spręsti iškylančias emocines, bendravimo, mokymosi problemas.
Uždaviniai:
- Spręsti mokinio problemas, bendradarbiaujant su mokytoju, soc. pedagogu, kt. specialistais ir mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais).
- Teikti individualias ir grupines konsultacijas elgesio, emocinių, bendravimo ir kt. sunkumų turintiems mokiniams.
- Vykdyti mokinių, tėvų (globėjų), pedagogų švietimą vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
- Vykdyti psichologinių problemų prevenciją: rengti, organizuoti ir įgyvendinti prevencines programas ir priemones.
- Dalyvauti Vaiko gerovės komisijos ir karjeros ugdymo komandos veikloje.
- Atlikti tyrimus gimnazijos bendruomenei aktualiais klausimais.
Nariai: Laura Ignatavičienė
Funkcijos: Padėti mokiniams planuoti mokymosi ir profesinį kelią bei priimti pagrįstus sprendimus dėl ateities.
Tikslas: Sudaryti sąlygas mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingam mokymosi krypties, profesijos ir / ar darbinės veiklos pasirinkimui, perėjimui iš mokymo aplinkos į darbinę aplinką, tolesnei profesinei raidai ir mokymuisi visą gyvenimą.
Uždaviniai:
- Padėti gimnazijos mokiniams planuoti individualią karjerą (informuoti apie darbo rinkos pasiūlą, paklausą bei darbo paiešką, teikti informaciją apie studijų galimybes).
- Organizuoti mokinių susitikimus su gimnaziją baigusiais mokiniais, įvairių profesijų atstovais, kitų profesinių, aukštųjų mokyklų atstovais, darbdaviais, verslininkais, užimtumo tarnybos atstovais; organizuoti informacinius, metodinius renginius karjeros klausimais.
- Rengti edukacinius, kultūrinius, socialinius projektus; koordinuoti išvykas į darbo ir ugdymo įstaigas.
- Teikti individualias ir grupines konsultacijas gimnazijos bendruomenei.
- Kaupti ir skleisti informaciją profesinio orientavimo klausimais (teikti gimnazijos bendruomenės nariams informaciją apie darbo rinkos poreikius ir profesijų paklausą; organizuoti karjeros ir profesijų dienas gimnazijoje; vykdyti švietėjišką bei tiriamąją veiklą: ją analizuoti; kaupti naujausią literatūrą, susijusią su mokinių karjera ir įsidarbinimu).
- Bendradarbiauti su kitais karjeros specialistais, kitomis ugdymo arba darbo institucijomis; bendradarbiauti su grupių vadovais, dalykų mokytojais, teikti jiems atitinkamas konsultacijas.
- Konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) jų vaikų profesijos pasirinkimo klausimais.
- Organizuoti mokinių profesinį veiklinimą, įgytos patirties aptarimą ir kitas veiklas.
DOKUMENTAI:
Nariai: Rūta Aranauskienė ir Irena Masiulytė
Funkcijos: Padėti mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių kuo sėkmingiau mokytis, dalyvauti pamokose ir integruotis į gimnazijos gyvenimą.
Tikslas: – padėti įgyvendinti mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą gimnazijoje bei sudaryti prielaidas pozityviai mokinio socializacijai. Teikti socialinę-pedagoginę pagalbą gimnazijos bendruomenės nariams, padėti užtikrinti sėkmingą ugdymosi procesą, šalinant priežastis, kurios trukdo mokinių ugdymo (-si) procesui.
Uždaviniai:
- Konsultuoti mokinius, jų tėvus (globėjus), gimnazijos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- Vertinti socialinės pedagoginės pagalbos vaikui poreikius (kartu su kitais specialistais);
- Dalyvauti sprendžiant krizinius atvejus gimnazijoje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
- Inicijuoti ir įgyvendinti prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus, ugdant mokinių gyvenimo įgūdžius;
- Atlikti socialinius pedagoginius tyrimus gimnazijoje, atsižvelgdamas į gimnazijos bendruomenės poreikius:
Nariai: Danutė Berželionytė ir Marija Jaskevičienė
Funkcijos: Pagalba mokiniui ugdymosi procese.
Tikslas: Padėti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dalyvauti ugdymo(si) procese ir neformaliojo švietimo veikloje.
Uždaviniai:
- Padėti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, apsitarnauti, susitvarkyti, orientuotis aplinkoje.
- Padėti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsitraukti į ugdomąją veiklą, įsisavinti mokomąją medžiagą.
- Bendradarbiauti su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais.