PRADEDANČIŲJŲ PEDAGOGŲ PATIRTYS: NUO UNIVERSITETO IKI MOKYKLOS.

Stažuotė Lenkijoje – Varšuva ir Krokuva, balandžio 9-12 dienomis. Vilniaus mokyklų pedagogai, tame tarpe ir 3 Žemynos gimnazijos pedagogai – socialinė pedagogė Irena Masiulytė, anglų kalbos mokytoja Inga Griauslytė ir lietuvių kalbos mokytoja Samanta Tomkutė vyko į stažuotę Lenkijoje. Stažuotės tikslas – tobulinti pradedančiųjų pedagogų profesines ir emocines kompetencijas, skatinti tinklaveiką bei dalijimąsi gerosiomis praktikomis su kolegomis iš Vilniaus ir užsienio. Sukurti teorines ir praktines prielaidas sėkmingai įsitraukti į profesinę veiklą. Programos turinio tematinės sritys:

1. Naujų pedagogų integravimas mokymo įstaigoje, sklandus įsiliejimas į mokyklos bendruomenę, perdegimo ir emocinių krizių valdymas bei prevencija.
2. Šiuolaikiškos mokytojų taikomos ugdytiniams pozityvaus elgesio palaikymo ir skatinimo praktikos, emocijų ir elgesio valdymo bei prevencinės priemonės;
3. Mokyklos ir klasės aplinkų pritaikymo ir pamokų organizavimo sprendimai.

Mokytojai aplankė:

1. Varšuvos universitetą. Pedagogus priėmė Pedagogikos fakulteto dekanas prof. Rafał Godoń ir Rektoriaus įgaliota mokytojų rengimo atstovė Hanna Tomaszewska-Pękała;
2. Pradinę AdomoPróchniko mokyklą Nr. 48. Direktorė Justyna Nowaczek;
3. Tadeušo Čackio XXVIIlicėjų. Etikos ir filosofijos mokytoja Antonia Sochaczewska;
4. Krokuvos Jogailos universiteto Gamtos mokymų centrą (dr. Anna Zubek departamento vadovė) ir Chemijos fakultetą. Priėmė prof. Karolis Dudek-Różycki;
5. Pradinę mokyklą Nr. 4. Romualda Traugutta. Direktorė Beata Sarapuk;
6. Bartolomėjaus Novodvorskio licėjų. Direktorius Jacek P. Kaczor;
7. Edukacinę ekskursiją vedė gidė Jolanta Miškinytė.

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. #TŪM#PokyčiųMokyklos.

Kiti įrašai