Integruota STEAM pamoka „Plazmolizė“: mokymasis per tyrinėjimą ir kūrybą

Integruotoje STEAM pamokoje „Plazmolizė“, kuri vyko gegužės 28 dieną, mokiniai tyrė augalinių ląstelių sandarą ir plazmolizės procesą.  Pamokoje jie atliko praktinį bandymą su svogūno epidermio ląstelėmis, stebėdami plazmolizės reiškinį mikroskopu. Chemijos žinios buvo pritaikytos analizuojant cukraus tirpalo poveikį ląstelėms. Matematikos  įgūdžiai pasitarnavo skaičiuojant tirpalo koncentracijas, o IT – analizuojant ir fiksuojant vaizdus. Dailės integracija leido kūrybiškai atvaizduoti stebėtas ląsteles, perteikiant jų pokyčius vizualiai. Dirbdami poromis mokiniai ugdė kritinį mąstymą ir bendradarbiavimo įgūdžius. Pamoka ne tik praplėtė žinias, bet ir sustiprino mokinių motyvaciją mokytis per patirtį.

Kiti įrašai

Naujausi įrašai