Ar kas suabejos, kad netradicinės pamokos, ne mokyklos erdvėje, skatina į aptariamą temą žvelgti atidžiau, kritiškiau, kelti neįprastų klausimų, kūrybingiau bendrauti. Per integruotos istorijos – lietuvių kalbos programos pamokas norisi istoriją ir kultūrą paliesti, pabūti greta.
Tad lapkričio 25 dieną nukeliavome prisiglausti prie Vilniaus baroko į 4 šimtmetį skaičiuojančią Petro ir Povilo bažnyčią. 2 tūkstančius puošmenų apžiūrėti per pamoką nepavyktų, todėl atidžiai klausėme istorijų apie sudėtingą Lietuvos laiką: karą, marą. Istorija regima nuostabiose freskose, 4 koplyčiose, iškalbinguose vingriuose raštuose. Čia susipina šviesa ir tamsa, gyvenimas ir mirtis, menas ir kasdienybė, čia mokomės suprasti simbolius. 1G klasės mokiniai turėjo užduotį – fiksavo faktus, ruošėsi suvoktas, išgyventas tiesas taikyti pamokose.
Taigi baroko kultūra šiai klasei jau ne tik teorija.