UNESCO darnaus vystymosi veiklos mūsų mokykloje

2025 m. mūsų mokykla tęsia veiklas pagal UNESCO suteiktą 2 prioritetą – darnaus vystymosi ugdymą. Šį kartą su 10 klasės gimnazistais nagrinėjome temą „Skurdas ir socialinės atskirties mažinimas“.

Mokiniai tyrinėjo, kiek šios problemos aktualios Lietuvai, kaip jos pasireiškia mūsų aplinkoje ir kodėl skurdas nėra tik ekonominė sąvoka, o socialinė realybė, daranti įtaką žmonių galimybėms, pasirinkimams ir ateičiai.

 Kuriant plakatus Canvoje reikėjo ne tik kūrybiškumo, bet ir labai tikslios informacijos.
Didžiausiu iššūkiu tapo statistikos paieška ir patikrinimas — ypač tada, kai teko atsijoti dirbtinio intelekto „kūrybinius intarpus“. 

 Ši veikla padėjo mokiniams:
• suprasti socialinės atskirties priežastis;
• įvertinti skurdo mastą Lietuvoje;
• atsakingai naudoti informaciją;
• lavinti kritinį mąstymą ir medijų raštingumą.

Džiaugiamės jų įsitraukimu ir brandžiu požiūriu į sudėtingą, bet labai svarbią temą.

Kiti įrašai

Naujausi įrašai