Spalio mėnesį Vilniuje vyko nacionalinis „Science on Stage“ konkursas, subūręs mokytojus ir mokinius iš visos Lietuvos, siekiančius dalintis inovatyviais STEAM ugdymo projektais. Džiugu pranešti, kad net du Vilniaus Žemynos gimnazijos projektai buvo įvertinti kaip išskirtiniai ir pateko į tarptautinį festivalio etapą!
„Modulandija“. Geomiestas -simetrijos kūryba – ketverių metų kelionė nuo pamokos iki tarptautinio lygio
Vienas iš atrinktų projektų – „Geomodulandija“ – išsiskiria savo tęstinumu ir nuoseklumu. Jis buvo pradėtas kaip pamokos projektas ir per ketverius metus išaugo iki tarptautinio lygio iniciatyvos. Tai puikus pavyzdys, kaip mokyklinis projektas gali tapti ilgalaikiu ugdymo inovacijų modeliu, įtraukiančiu mokinius į aktyvų mokymosi procesą.
„Šešėlių paslaptys“ – nuo vadovėlių iki medicinos technologijų
Antrasis projektas – „Šešėlių paslaptys“ – gimė iš 2A klasės mokinių darbų, analizuojant, kaip biologijos vadovėliuose pateikti organų paveikslai skiriasi nuo realių vaizdų, gautų naudojant echoskopiją, kompiuterinę tomografiją ir rentgeno technologijas. Projektas atskleidžia ne tik mokinių smalsumą, bet ir gebėjimą taikyti tarpdisciplininį požiūrį, jungiant biologiją, fiziką, technologijas ir net meną.
STEAM integracija – idėjų šaltinis kiekvienam pedagogui
Abu projektai išsiskiria gilia tarpdisciplinine integracija, kuri ne tik praturtina mokinių patirtį, bet ir tampa įkvėpimu kolegoms – kiekvienas pedagogas galėtų rasti idėjų, kaip tobulinti savo ugdymo turinį ir metodus.
Ačiū 2A klasės mokinėms Kamilei ir Agnei už puikų projekto pristatymą ir gebėjimą sužavėti konkurentus taip, kad išsiskiriant vieni kitus apsikabino. Konkursai veža!