Vizitas į Osakos Ikeda Senior High School Attached to Osaka Kyoiku University (Japonija) mokinių akimis – 3 dalis

Turėjau galimybę pamatyti,  kaip atrodo paprastas antradienis Japonų mokykloje. Jis buvo labai įdomus. Dieną pradėjome integruota anglų pamoka, kurioje žaidėme kortelių žaidimą. Buvo smagu, nes žaidime naudojome tris kalbas – lietuvių, japonų ir anglų. Pabendravome ir pasimokėme vieni iš kitų. Po to turėjome kūno kultūrą, kurioje žaidėme futbolą, visi labai įsitraukė ir stengėsi. Buvo suorganizuotos varžybos. Per trečią pamoką ėjome gaminti matchos – japonų žaliosios arbatos. Tai buvo įdomi patirtis, nes viską darėme pagal tradicijas, mokėmės,  kaip tinkamai ją ruošti. Po pietų ruošėmės projektų pristatymams. Su komanda pristatėme du projektus – “STEAM education in Vilnius Žemynos Gymnasium” ir “Sustainability in Vilnius Žemynos Gymnasium”. Taip pat klausėmės japonų mokinių pristatymų. Jų projektai buvo labai įdomūs, smagu buvo pamatyti, kaip jie dirba ir kokias idėjas kelia. 

Diena buvo tikrai intensyvi, bet labai įdomi. Pajutau, kaip svarbu dirbti komandoje, bendrauti su žmonėmis iš skirtingų kultūrų ir gerbti jų tradicijas. Supratau, kad bendradarbiavimas, kalbų žinojimas ir atvirumas padeda pasiekti gerų rezultatų. Projektų pristatymas ir bendravimas su kitais mokiniais padėjo išmokti aiškiai perteikti savo idėjas ir pasisemti žinių iš kitų. Visa ši patirtis man parodė, kaip galima derinti kūrybiškumą, pagarbą ir komandinį darbą, ir tai bus labai naudinga ateityje, tiek mokymosi procese, tiek kasdieniniame gyvenime.

Livija

[ngg src=”galleries” ids=”745″ display=”basic_thumbnail”]

Kiti įrašai