Erazmus+ paskutinė projekto diena

2022-05-13  išaušo paskutinė Erasmus+ projekto diena. Rytą pradėjome nuo turo po Vilnių, aplankėme žymiausius Senamiesčio objektus,  svečius supažindinome su objektų istorija. Turą pradėjome nuo Aušros vartų, pasigrožėjome Vilniaus filharmonija ir keliavome į senamiesčio rytinę pusę. Užupio respublika atskleidė žmonių išskirtinumą visuomenėje. Menas susiliejo su mintimis ir begalinėmis kelionėmis keliukais link Vilniaus miesto savivaldybės, kurioje pristatėme filmuką apie tai, kokiose veiklose dalyvavome šią savaitę. Salė, lyg atskirta realybė, žavėjo savo atmosfera, nes ji buvo pripildyta juoko ir emocijų. Kilimas į 20-tą aukštą leido grupėms pamatyti Vilnių iš aukštumų, iš paukščio skrydžio, šiame aukšte ir buvo pagauta paskutinė Erasmus+ projekto fotografija. Aplankę savivaldybę turėjome kelias valandas laisvo laiko, o vakare susitikome Sakvoje paskutinei vakarienei kartu prie bendro stalo.  Jaukumas susipynė kartu su juoku ir pokalbiais, nes būtent tokia ir yra projekto paskirtis – pažinti, patirti, suprasti. Erasmus+ projektas ,,My biggest dream – better world” atvėrė kelius galimybėms, kurios buvo išpildytos. Erasmus+ pasižymi dideliu svetingumu, todėl kita projekto veikla vyks Graikijoje, kur būsime svečiais naujuose nuotykiuose.