Direktoriaus pavaduotojas ugdymui (CV teikti nuo 2024-03-12 iki 2024-03-26)
DARBO SKELBIMAS VILNIAUS ŽEMYNOS GIMNAZIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGOMS UŽIMTI
Pareigybės pavadinimas – Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Siūlomas darbo krūvis – 1,0 etatas
Darbo sutartis – neterminuota (bandomasis laikotarpis 3 mėn.)
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
- Direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra vadovų ir pavaduotojų grupės pareigybė.
- Pareigybės lygis – A.
- Pareigybės paskirtis: užtikrinti gimnazijos ugdymo politikos realizavimą per pagalbą mokiniui, mokinių savivaldos organizavimą ir plėtrą, ugdymo tęstinumo ir kokybės užtikrinimą visose ugdymo pakopose, ugdymo padalinių sąveikos ir vystymo organizavimą bei priežiūrą.
- Pareigybės pavaldumas – tiesiogiai pavaldus gimnazijos direktoriui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. aukštasis universitetinis išsilavinimas;
5.2. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio ar profesinės veiklos švietimo srityje vadybinį darbo stažą;
5.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;
5.4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:
5.5. gimnazijos veiklos sritis;
5.6. šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje;
5.7. gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus švietimo įstaigos bendruomenės narių santykius;
5.8. mokėti rengti gimnazijos vidaus dokumentus, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir gimnazijos bendruomenės veiklą, derinti veiklas su kitais struktūros padaliniais, gimnazijos direktoriumi, kitomis institucijomis;
5.9. mokėti dirbti kompiuteriu, tvarkyti dokumentų apskaitą, priimti ir siųsti informaciją;
5.10. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu, privalumas mokėti bent vieną ES šalių kalbą.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atlieka šias funkcijas:
6.1. rengia ir derina gimnazijos strateginį planą, metines veiklos programas, veiklos tobulinimo veiksmų planus;
6.2. organizuoja ir kontroliuoja strateginius gimnazijos tikslus atliepiančio gimnazijos ugdymo turinio kūrimą, derina pateiktas ugdymo plano dalis ir rengia bendrą ugdymo plano projektą, kontroliuoja ugdymo programų vykdymą;
6.3. tikrina ir derina mokinių krūvio reguliavimo ir optimizavimo priemonių planus;
6.4. tikrina ir derina mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo ugdymo procese būdų tvarką, kontroliuoja bendros mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo informacijos fiksavimo (raštu bei elektroniniu būdu) organizavimą;
6.5. tikrina ir derina mokinių testavimo planus, kontroliuoja tyrimų organizavimą, jų analizę, rezultatų vertinimą;
6.6. koordinuoja bendrojo lavinimo mokomųjų dalykų ilgalaikių planų įgyvendinimą, tiria pasirenkamųjų dalykų ir dalykų modulių poreikį, specialiojo ugdymo, neformaliojo švietimo bei kitas programas;
6.7. organizuoja mokinių tarpinių patikrinimų, BE, įskaitų pasirinkimo apskaitą, tarpinių patikrinimų, BE vykdymą;
6.8. derina klasių vadovų planus ir teikia juos direktoriui tvirtinti;
6.9. kuruoja I – IV klasių auklėtojų veiklą, neformaliojo ugdymo darbuotojų, pagalbos specialistų: psichologo, specialiojo pedagogo, socialinio pedagogo, karjeros specialisto darbą, vykdo prevencinę veiklą;
6.10. kontroliuoja renginių gimnazijoje ir už jos ribų organizavimą, tikrina ir derina mokinių užimtumą po pamokų;
6.11. kontroliuoja ir koordinuoja ugdymo bei pagalbos specialistų veiklą bei bendradarbiavimą;
6.12. rengia sprendimus, derina pagalbos mokiniui veiklos prioritetus, planus ir programas;
6.13. rengia su ugdymu susijusių gimnazijos vidaus tvarkų, instrukcijų ir reglamentų rengimą ir įgyvendinimą;
6.14. vykdo planų, programų užtikrinančių sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms bei žalingiems įpročiams aplinkos priežiūrą su gimnazijos struktūromis bei išorės institucijomis bei koordinuoja Vaiko gerovės komisijos veiklą;
6.15. rengia ir derina su ugdymu susijusią viešinimui skirtą informaciją apie gimnaziją;
6.16. inicijuoja gimnazijos strateginius tikslus atitinkančių projektų rengimą;
6.17. tikrina ir derina ataskaitas ugdymo klausimais ŠMM, steigėjui ir kitoms išorės institucijoms;
6.18. koordinuoja mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pedagoginio Švietimo, informavimo ir individualaus konsultavimo organizavimą;
6.19. kontroliuoja ir koordinuoja su ugdymu susijusių komisijų darbą bei dokumentacijos tvarkymą;
6.20. koordinuoja pagalbos specialistų kvalifikacijos kėlimą, vertinimą, kontroliuoja jų atestacijos perspektyvių planų vykdymą;
6.21. organizuoja ir kontroliuoja ryšių užmezgimą, palaikymą ir bendradarbiavimą su gimnazijos veikla susijusiais juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis mokyklomis, dalyvavimą šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su ugdymu;
6.22. koordinuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) bei mokinių supažindinimą su išorės institucijų patikrinimų ataskaitomis, tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą apie mokinių pasiekimus;
6.23. organizuoja, derina ir kontroliuoja gimnazijos profesinio informavimo ir karjeros ugdymo planavimą bei vykdymą;
6.24. organizuoja ir kontroliuoja socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimo bei švietimo organizavimą gimnazijoje ir už jos ribų teikimą;
6.25. organizuoja specialaus ugdymo paslaugų poreikio nustatymo veiklą, specialaus ugdymo paslaugų teikimą;
6.26. organizuoja ir vykdo pagalbos skyriaus veiklos stebėseną gimnazijoje.
.